Kimondjuk!

Éljen Eduárd!

Éljen Eduárd!

Az "Éljen Eduárd!" DIY pólóbolt

- Olvasói levél -

2018. augusztus 08. - Konok Péter

pinkedu.jpgEzt a levelet és hozzá a képet kedves olvasónktól, Klupács Flórától kaptuk. Arra buzdítunk mindenkit, akinek kedve, ideje, energiája és pénze van rá: csináltasson „Éljen Eduárd!” pólót (a betűtípus, ha pont ez tetszik, a Word fontkészletei között „Old English” néven található meg). Hozott pólóval ezer-ezeröt körül van egy pólónyomtatás, sok plázában vagy hasonló helyen vállalnak ilyet. És ha úgy gondoljátok, küldjetek képeket nekünk, örömmel kitesszük. (Elnézést, ha valakit zavar a tegezés, utálok magázódni.)

Kedves Péter!

Nem szeretek posztolni, kommentálni sem, sokáig forgattam magamban az alábbiakat.

Az ebül szerzett jószág ebül elvesztését a Hír TV kontextusában hamar átugrottam magamban.

Béketűrő alkat vagyok, de múlt szerdán annyira bepöccentem, hogy erős felindulásomban előfizettem a Magyar Hangra.

Eddig leginkább Kolozsvári Szalonna diétát tartottunk, most több tétellel bővült a paletta, egyebek között a blogjukkal.

Véletlen akadtam a tusványosi cikkre és képre, elámultam a zsenialitáson.

Többekkel együtt próbáltam rájönni, miként lehetne szert tenni Éljen Eduárd pólókra.

Mivel Borókával együtt nem kívánják beindítani a pólóbizniszt – ezzel a szürkeállománnyal amúgy tök jogos, hogy mással töltik az időt –, hát csináltattunk magunknak, tüntetési viselet gyanánt. Az átvételnél kérdezték, lánybúcsúra lesz-e. Mondtam, valami olyasmi.

Mivel épp nincs tüntikeszezon, egyelőre futunk benne, ha úgy jön ki a mosás.

Még engem sem nem vertek meg, de volt, aki mosolygott, hiába, Istvánmező már csak ilyen hely.

Nem tudom, számít-e, de van ebben a városban egy pályatévelygő biológia-angol szakos tanár/fordító és a hasonszőrű biológus kolléganője, akik, mivel maguk mögött hagyták a magyar tanügy, illetve kutatás virágos mezejét, megengedhetik maguknak, hogy csak így meglibbanjanak, és tiszteletből meg lázadásból, teljesen öncélúan (csajos) pólót nyomassanak maguknak.

A mi kis tétékás kocka fejünkben a valóság pont úgy képeződik le, ahogy az önökében, csak nem szorult belénk elég tehetség ahhoz, hogy szavakba öntsük, pláne így.

Nyilván súlyos jellemhiba, de azzal áltatom magam, nálam magasan van a mérce.

Önök nevetve, erőlködés nélkül átviszik. Köszönet érte.

Üdvözlettel:

Flóra

A bejegyzés trackback címe:

https://eljeneduard.blog.hu/api/trackback/id/tr7714169625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása